Kalendář akcí

Řádná schůze Společenství

11.01.2010 20:34
Pozvánka na řádnou schůzi Společenství pro dům 1324,1325,132,1327 27.1.2010 v 18,00hod. ve Školní jídelně na Náměstí generála Knopa. Výbor děkuje všem členům za to,že se zúčastní jednání této schůze,která je důležitá pro rozhodnutí o zkvalitnění našeho bydlení a úsporám stále se zvyšujících cen...

—————

Výběr firmy

11.01.2010 20:21
Z CENOVÝCH NABÍDEK BYLA VYBRÁNA    FIRMA SOVA. Schůzka se zástupci firmy proběhne 13.1.2010  

—————

Jednání výboru

09.12.2009 22:01
    Ve dnech 16.12.-17.12. proběhne schůzka výboru společenství a musí vybrat firmu na revitalizaci našeho domu a připravit podklady pro společnou schůzi Společenství.

—————

Odečty vody

09.12.2009 21:59
Příští týden 14.12.a 15.12. proběhnou odečty teplé a studené vody.

—————

Odvoz věcí

09.12.2009 21:57
7.12. proběhl odvoz věcí ze společných prostor.

—————

ODVOZ VĚCÍ ZE SPOLEČNÝCH PROSTOR

25.11.2009 18:56
Na začátek listopadu zajistí výbor odvoz všech věcí,které si vlastníci a nájemníci neuklidili! Vše bude odvezeno Správou budov do Sběrného dvora.

—————

Jednání kolem dotací

25.11.2009 18:51
Začátkem prosince musí výbor vybrat jednu firmu a společně prověřit možnosti získání dotací,ale hlavně úvěru!

—————

Zelená úsporám

14.10.2009 21:52
15.10.2009 přijedou zástupci firmy SOVA k prohlídce našeho domu,aby odhadem  zjistili výši nákladů na zateplení domu.

—————

Schůze výboru

16.09.2009 19:04
Schůze členů výboru proběhne 18.9.2009. Je nutné projednat hromadu věcí,týkající se usnesení a schválení Domovního řádu, Mandátní smlouvy a pronájmu nebytových prostor. Dále pojištění domu,opravy,funkci revizora  a chování některých lidí v našem domě! Uzavřít smlouvy o pronájmu...

—————

Schůzka výboru

06.07.2009 18:00
  Dne 6.7. 2009 proběhla schůzka členů výboru. Proběhla kontrola prezenčních listin- schvalování Domovního řádu,Mandátní smlouvy a placení nájmu z nebytových prostor. Dále výbor projednával pojištění domu,úklid v jednotlivých vchodech a pronajímání bytů. Proveden zápis.    

—————


Kontakt

Hlášení běžných závad:

28.října 1326
Žamberk
56401


pan Moravec - 773069007
paní Vargová - 605723286



Novinky

Dodatek k Domovnímu řádu

18.03.2019 17:49
Výbor projednal a schválil Dodatek č.1 k Domovnímu řádu.Dodatek Domovní řád.odt

—————

NOVÝ ROK 2019

08.02.2019 17:45
Zápis ze schůze výboru, konané dne 7.2. 2019.Schůzka výbor.odt

—————

VÁNOCE

13.12.2018 09:34
Krásné Vánoce a šťastný nový rok 2019přeje Všem vlastníkům výbor.

—————

Zápis ze schůze výboru

17.09.2018 10:21
Zápis ze schůze výboru konané dne 12.9. 2018.Schůze se konala v bytě pana předsedy Moravce od 17,00hod.Jednání bylo usnášení schopné, protože byla přítomna většinačlenů výboru.Jednalo se především o plnění usnesení a hlavně o výběru firmyna rozúčtování teplé vody a tepla. Dalším bodem byla...

—————

Doplnění pojistky

14.08.2018 17:25
Na žádost výboru byla rozšířena pojistka na dům u Allianz pojišťovny.K pojištění domu na hodnotu 78 468 000,-Kč. byla přidáno pojištěníodpovědnosti členů výboru. Toto bylo nutné z hlediska stále rostoucízodpovědnosti statutárního orgánu. Roční pojistné činí: 15 856,-Kč.

—————

DODATEK č.1 k zápisu ze shromáždění vlastníků

20.07.2018 16:25
Dodatek č.1 k zápisu: Na žádost čtyř vlastníků byl sepsán tentododatek k zápisu ze shromáždění, které se konalo 13.6. 2018:

—————

SHROMÁŽDĚNÍ VLASTNÍKŮ

15.06.2018 17:07
Shromáždění vlastníků domu 1324,1325,1326,1327 v Žamberkukonané dne 13.6. 2018 od 18,00hod. ve Školní jídelně na Náměstígenerála Knopa v Žamberku.Zápis ze shromáždění 2018.odt

—————

SHROMÁŽDĚNÍ

22.05.2018 16:10
13. Shromáždění vlastníků se bude konat dne 13.6. 2018 od 18,00 hod. ve Školní jídelně na Náměstí generála Knopa v Žamberku.Pozvánku obdržel každý vlastník do své schránky. Dále je umístěna ve vitrínách ve vchodech a zaslána emailem vlastníkům, kteří nahlásili svoji...

—————

Schůze výboru

15.05.2018 16:31
Zápis ze schůze výboru  konané dne 15.5. 2018.    Zápis zde:

—————

INFORMACE Z VÝBORU

19.02.2018 15:13
Informace z jednání výboru dne 15.2. 2018.   Členové výboru se poprvé v roce 2018 sešli dne 15.2. v 17,00hod.   v bytě u předsedy pana Moravce. Přítomni všichni. Program jednání:   1)Výměna vodoměrů v bytech proběhla v pořádku. Cena díla byla113 362,-Kč. Zbývá...

—————

Všechny články

—————


Blog

V této rubrice nejsou žádné články.


Kalendář akcí

Shromáždění

22.05.2018 16:37
 Výbor Společenství vlastníků domu1324,1325,1326,1327 v Žamberku,   svolává 13. shromáždění vlastníků,  které se bude konat 13.6. 2018 od   18,00hod. ve Školní jídelně na Náměstí  generála Knopa. Srdečně Vás zveme. Výbor.

—————

Výměna vodoměrů

02.10.2017 17:35
Výměna vodoměrů proběhne dne 30.10. 2017 od 8,00hod. do 17,00hod. ve vchodech  1324 a 1325. Dne 31.10. 2017 od 8,00hod. do 17,00hod. ve vchodech 1326 a 1327. V tuto stanovenou dobu musí každý umožnit přístup do bytu! Náhradní termín je možný jen na domluvu s zhotovitelem a...

—————

Odvoz věcí

05.06.2017 15:02
Dne 20.6. 2017,proběhne odvoz odložených věcí ve společných prostorách domu.Zároveň proběhne i odvoz nepoužívaných kol nebo jejich torz, které jen zabírají místo. Ve společných prostorách nesmí být odkládány žádné věci, tak to stojí ve Stanovách a Domovním řádu, ale někteří vlastníci než by...

—————

Shromáždění

05.06.2017 14:59
Shromáždění vlastníků bytových jednotekse bude konat 15.6. 2017 od 18,00hod. ve Školní jídelně naNáměstí generála Knopa v Žamberku.

—————

Výměna ventilů

12.01.2017 17:10
Z důvodu opakujících se závad, jsme přistoupili k preventivnívýměně termoventilů a hlavic a instalaci ventilu na "zpátečku",aby bylo možno v případě poruchy v klidu zastavit jak přívod, takzpátečku, no a dal se tak opravit radiátor bez nutnosti vypouštětcelou stoupačku. Práci provedl pan Martínek a...

—————

Stoupačky a rozvod vody

09.05.2013 18:43
Dne 20.5. 2013 nastoupí firma VUSTE na výměnu rozvodů studené a teplé vody, požární vody, stoupaček a rozvod vody a odpadů v bytech.                   Výbor.

—————

Schůzky po vchodech

27.03.2013 18:25
Dne 23.3. 2013 proběhly schůzky po vchodech s hlasováním perl-rollam. Jejich hlavním důvodem bylo refinancování našeho stávajícího úvěru u Wustenrot-stavební spořitelny. Finanční poradkyně paní Kalousová nám nabídla více možností od různých bankovních domů a nakonec výbor vybral úvěr u Stavební...

—————

Schůze shromáždění

12.03.2013 18:27
Vážení vlastníci, schůze shromáždění vlastníků se bude konat  24.4. 2013 od 18,00hod. ve Školní jídelně. Každý vlastník obdrží písemnou pozvánku do své schránky a bude vyvěšena ve vitrínách. Těšíme se na velkou účast a na příspěvky do diskuse.      Děkuji. Za výbor Z.Moravec.

—————

Schůzka výboru

12.03.2013 18:14
Schůzka výboru se bohužel mohla uskutečnit až teď tj. 11.3. 2013 z důvodu nemoci paní Obertové. Výbor se sešel v bytě předsedy pana Moravce a byl usnášení schopen. Byl projednán bod refinancování našeho úvěru a podání návrhu na výměnu stoupaček v domě. Ostatní podrobnosti viz....

—————

Informace z výboru

15.01.2013 20:45
Výbor by rád do konce ledna uskutečnil schůzky po vchodech a předložil návrh na usnesení o výměně vodovodního a odpadního potrubí, včetně stoupaček a rozvodu vody v bytech. Dále pak návrh na refinancování našeho úvěru. O termínu budete včas informováni.

—————